Zwroty i reklamacje

Procedura dotycząca zwrotów i reklamacji

1. Zwrot towaru

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia bez podawania przyczyny. W takim przypadku klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Zwracany towar musi być pełnowartościowy i w nienaruszonym stanie. Podstawą zwrotu jest dokument zakupu, który klient otrzymał wraz z dostawą.

2. Reklamacje wad fabrycznych

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej, klient powinien poinformować nas o tym fakcie mailowo na adres walbud33@wp.pl. Ustalimy termin odbioru towaru od klienta lub sposób dostarczenia go do nas.

3. Zwroty środków pieniężnych

Wszelkie zwroty środków pieniężnych są realizowane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu na magazyn i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. O pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa drogą mailową.

 

4. Procedura w przypadku uszkodzenia przesyłki

Przy odbiorze dostawy:

  • Widoczne uszkodzenia proszę zgłaszać niezwłocznie oraz spisać protokół reklamacyjny..

5. Kontakt w sprawie reklamacji

Wszelkie reklamacje proszę przesyłać na adres: walbud33@wp.pl

W tytule maila proszę umieścić nr ZAMÓWIENIA oraz imię i nazwisko podane przy zamówieniu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl